Wednesday, August 1, 2007

Wednesday Blues!!!

Mood suck, just like the weather today. Feel so irritated, dun feel like talking and communicating at all. Why can’t they tell me earlier, after I’ve completed the documents then I was told of new updates. It happen many times before alreadi Am I that free to do, just a simple task n can’t they do it themselves. Grhhhhhh……………. Sucks!
This sat is my company family day, I never sign up for it. It doesn’t trigger ani of my interest at all. Was listening to Yes 933, they broadcast a lot of 经典 this morning, y? Link back all the damn memories I’ve. Kind of sucks, make my days even more miserable. Have decided, I’m going to be anti-social for the day. Have make some plan for my future, so now I am, walking slowly n steadli towards my plan. Hopefulli everything went well. Wish myself gd luck for the future.

王力宏- finally
“年轻的我们太低估 世界该有的冷酷 再多的爱也没帮助”

迷路兵- 勇气
“爱真的需要勇气 来面对流言蜚语”

林宇中- 旋律
“什么是地久天长 咖啡麻醉不了孤单 只会让心更烫”

潘嘉丽- 爱.无力
“我只想 对着夜空轻轻的呼吸 问自己最爱的人到底在哪里”

林俊杰- 大男人小女孩
“有时候女孩没那么小孩 心里的无奈也需要点关怀 遗憾的遗留变成勉强了 怎么能重新再来”

TENSION - 感情线
“虽然谈着恋爱 虽然也会失恋 怎么花了时间没一个有缘 走在 混乱的街头 找不到爱情真正入口 有时下错了车 有时上错了楼 直到那一刻直到她出现”


胡杨林 - 香水有毒
“我曾经爱过这样一个男人 他说我是世上最美的女人 我为他保留着那一份天真 关上爱门 也是这个被我深爱的男人 把我变成世上最笨的女人 他说的每句话我都会当真”

张栋梁 - 陌路
“我们都知道相爱不能继续宽恕 再服输就让爱情变成荒芜 才发现我们只缺了个地图 也许爱不该让步 其实应该很清楚 我们的爱 已经走到陌路 就让我们的爱情走到此结束 在一起没有幸福 就很迷糊”

No comments: